הנהלת חשבונות

מה תפקידו של יועץ מס?

מתעניינים ביועץ מס לעסק? תפקידו של יועץ המס הינו לייצג עצמאיים מול ראשויות המס. יועץ המס ימלא עבורכם את כל הטפסים והדוחות התקופתיים הנדרשים עבור מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. זה כולל דוחות חודשיים ודו חודשיים עבור עוסקים מורשים וכן עוסקים פטורים. בתום כל שנת מס ימלא יועץ המס דוחות שנתיים למס הכנסה וכן הצהרת הכנסות והוצאות עבור עוסק פטור. יועץ מס ממלא גם הצהרות הון, מטפל במשכורות עבור העסק וכן עוזר לבחור קופות גמל וקרנות השתלמות.

איך מתנהל יועץ מס?

דבר ראשון יועץ מס יאסוף את כל המידע הרלוונטי וזה כולל מידע עסקי על תחום העיסוק שלכם וכן הכנסות והוצאות בעסק ושל בן או בת הזוג. כמו כן יתעניין יועץ המס בתוכניות החיסכון שלכם ויבקש הבהרות לגבי התוכניות העתידיות שלכם. את המידע יהפוך יועץ המס לדוחות. אלה יוגשו לרשויות במועדם.

מוציאים פחות וצומחים יותר

בנוסף למילוי הדוחות, יועץ מס טוב יעזור לכם לבחור תכנית פעולה שתעזור לכם להתמודד נכון מול ראשויות המס. מטרת התוכנית הינה הסטת יותר כספים לצמיחה וחיסכון תוך צמצום למינימום של העברות למערכת המיסים על ידי ניצול מיטבי של הטבות המס הרלוונטיות. יעוץ מס נחשב להשקעה משתלמת ביותר במיוחד עבור אלה שנמצאים במדרגות מס גבוהות, אלה שטסים לחו"ל לעיתים קרובות וכן פרילנסרים שעובדים מהבית.

ליעוץ נוסף בנוגע למה תפקידו של יועץ מס? - צלצל עכשיו 050-7343977 או צור קשר בפניה מקוונת
נושאים נוספים
[ ייעוץ מס ]
הנהלת חשבונות
החזרי מס
הצהרת הון
חשבות שכר

צור קשר
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
שלח