הנהלת חשבונות

האם אפשר לקבל החזר מס על משכנתא?

שכירים או עצמאיים העובדים מהבית ויש לכם משכנתא? מגיע לכם הטבות מס נדיבות. רבים מתייחסים למשכנתא כהוצאה קשיחה שאין מה לעשות נגדה. אך אם אתם עצמאיים ואף שכירים, יש ביכולתכם לצמצם את עלויות המיסים שאתם משלמים למדינה וזאת באמצעות המשכנתא.

הקלות מס עבור ביטוח חיים

משכנתא הינה הוצאה חודשים המגלמת בתוכה לא רק החזר הלוואה אלה גם תשלומי ביטוחים המשמשים כערבות. תשלומי הביטוח עבור המשכנתא כוללים ביטוח מבנה שלא ניתן לקבל עבורו החזר וכן ביטוח ריסק. מכיוון שביטוח חיים או "ריסק" עבור משכנתא מכיל הטבות מס, יש באפשרותם של שכירים לקזז את הטבות המס מול חבות המס במס הכנסה.

הקלות מס לעצמאים העובדים מהבית

עצמאים רבים העובדים מהבית (פרילנסרים) אינם מודעים למגוון ההטבות המגיעות להם כהחזרי מע"מ והטבות במס הכנסה וזאת עבור הוצאות ביתיות שונות. נכון הדבר לגבי ארנונה, חשמל, תקשורת וגם ביטוח ריסק העומד על 25 חזור החזר. כך שאם אתם משלמים בכל חודש 100 ₪ עבור ריסק, תקבלו החזר של 25 ₪ שזה 300 ₪ בשנה, או יום עבודה שנחסך..

איך מקבלים החזר מס?

אחת לשנה מקבלים מחברת הביטוח דו"ח מפורט של תשלומי הביטוח. את הדו"ח מעבירים ליועץ המס שלכם. היועץ יעזור לכם לקזז את תשלומי המס שלכם מול הוצאות הביטוח ולהשיג לכם החזר שיגיע ישירות לחשבון הבנק.

ליעוץ נוסף בנוגע להאם אפשר לקבל החזר מס על משכנתא? - צלצל עכשיו 050-7343977 או צור קשר בפניה מקוונת
נושאים נוספים
ייעוץ מס
הנהלת חשבונות
[ החזרי מס ]
הצהרת הון
חשבות שכר

צור קשר
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
שלח