הנהלת חשבונות

האם עוסק פטור צריך יועץ מס?

זקוקים לעזרה על הדוחות התקופתיים? עוסק פטור הינו נישום אשר פטור מגבייה ותשלום מע"מ אך לא מתשלום מיסים אחרים, לרבות מס הכנסה וכן ביטוח לאומי. ניהול מערכת יחסים תקינה ואפקטיבית עם ראשות המיסים הינה רכיב קריטי בהתפתחות תקינה של כל עסק. באמצעות יועץ מס תוכלו לנהל את עניינכם מול ראשות המיסים בתבונה ולמצות את זכויותיכם.

גובים פחות ומרוויחים יותר

  • משלמים פחות מע"מ ומרווחים לקוחות – מכיוון שעוסק פטור יכול לבצע עסקאות ולא לחייב במע"מ את לקוחותיו, אלה נהנים מהפטור גם כן ולעוסק יש יתרון תחרותי מול חברות ועוסקים מורשים. עם זאת, לא יוכל העוסק הפטור ליהנות מפטור ממע"מ במקרה ויהיו לו הוצאות מספקים שאינם פטורים מגביית מע"מ.
  • תכנון מס נבון וביטחון כלכלי – נמנעים מתשלום מיסים מיותרים וחוסכים לביטחון כלכלי. באמצעות חיסכון לקופת גמל וכן קרנות השתלמות ניתן לצמצם לחלוטין את ההוצאה הכספית למס הכנסה. זאת דוגמא בלבד ויועץ מס יוכל לכוון אתכם נכון בין האפשרויות השונות שיאפשרו לכם להפוך חבות מס ליתרון כלכלי.
  • עובדים מהבית וחוסכים במיסים – עבור אלה שעובדים מהבית יש לא מעט הקלות אטרקטיביות. יועץ מס יוכל לעזור לכוון את העוסקים להתנהל נכון ולהפוך הוצאות שונות כמו חשמל, ארנונה והוצאות תקשורת להקלה במיסים.
ליעוץ נוסף בנוגע להאם עוסק פטור צריך יועץ מס? - צלצל עכשיו 050-7343977 או צור קשר בפניה מקוונת
נושאים נוספים
[ ייעוץ מס ]
הנהלת חשבונות
החזרי מס
הצהרת הון
חשבות שכר

צור קשר
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
שלח