הנהלת חשבונות

איך מגישים הצהרת הון?

הגיע לידיכם דרישה להגשת הצהרת הון? אכן מדובר בכאב ראש לא קטן, אך עם הזדמנות הטמונה בחובו. הצהרת הון הינה דו"ח המשקף את מצב ההון העומד לרשותכם ובו פירוט של התחייבויות, נכסים והון, ערכם ומקורם. זאת בשונה מדו"ח שנתי המכיל את מקורות ההכנסה וההוצאה בשנה קודמת. 

מגישים הצהרת הון חכמה

הצהרת הון הינו דו"ח רגיש למדי ויש לקחת את אופן מילויו בכובד ראש. שכן מדובר כחלק ממנגנון של חקירת שתי וערב שתכליתה אימות אמינות הדוחות השנתיים שאתם ממלאים. לכן, מילוי הצהרת הון כדאי שיעשה בעזרת יועץ מס מנוסה. יועץ המס יעזור לכם להכין את רשימת הנכסים וההון שלכם ויעזור לכם לספק הסברים מניחים את הדעת לגבי מקור ההון והנכסים שצברתם. זה כולל נדל"ן, חסכונות, מטלטלים שונים, רכב ועוד.

מילוי הצהרת הון

בעזרת יועץ המס המכיר את חוקי המס תוכלו להציג מצג אמת לגבי מצבכם ועם זאת לכוון את הדברים כך שתוכלו בעתיד לצבור הון נוסף בבטחה. לכן, הצהרת ההון הראשונה הינה החשובה ביותר ובה כדאי להציג את כל ההון שיש ברשותכם. את ההצהרה ממלאים בטופס 219 של מס הכנסה. לכך להוסיף אסמכתאות שונות כמו הלוואות, יתרות, נסחי טאבו ומסמכים נוספים שמפרטים ומחזקים את אמיתות טענותיכם. מס הכנסה בודקים את הנתונים ומשווים אותם עם נתוני ההצהרות הקודמות. 

ליעוץ נוסף בנוגע לאיך מגישים הצהרת הון? - צלצל עכשיו 050-7343977 או צור קשר בפניה מקוונת
נושאים נוספים
ייעוץ מס
הנהלת חשבונות
החזרי מס
[ הצהרת הון ]
חשבות שכר

צור קשר
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
שלח