הנהלת חשבונות

מי רשאי להפיק תלושי שכר?

יש לכם עובדים ואתם מעוניינים להנפיק להם תלושי שכר? כל עסק ולו הקטן ביותר יכול להעסיק עובדים ככל שנדרש. עם זאת, עסקים מחויבים להנפיק תלושי שכר לעובדיהם ומדובר בהוראה גורפת. זאת אומרת שכל עסק המעסיק עובדים נדרש להנפקת תלושי שכר המפרטים את תנאי העסקתם של העובדים. זה נכון עבור  חברות, עוסקים מורשים ואף עוסקים פטורים.

איך מפיקים תלוש משכורת?

עקרונית כל אחד יכול להפיק תלושי משכורת עבור עובדיו וזאת באופן ידני, תוכנה ייעודית או באמצעות שירות מקוון. עם זאת, בדרך כלל מעסיקים וחברות מעדיפים להיעזר באיש מקצוע. זאת בשל מורכבות החישובים וכן הרגישות הטמונה בדו"חות אלה החושפים את המעסיקים לתביעות מצד עובדים. לכן, בכדי להפיק תלושי משכורת כל שעליכם לעשות זה לפנות למנהל חשבונות או יועץ מס. אם אתם חברה עם מחזור של למעלה מחצי מיליון ₪ תדרשו לעזרת רואה חשבון.

תלושי משכורת והגנה בצדם

תלוש המשכורת משמש את העובד בהתנהלותו מול הרשויות ומשקף את יחסי העובד מעביד בצורה ברורה ככל האפשר וזאת בכדי להגן על העובדים מפני ניצול. עם זאת, לעיתים קרובות עובדים שפוטרו עושים שימוש בתלוש המשכורת בכדי לתבוע מעסיקים ולא תמיד בצדק. לכן, מילוי תלוש משכורת, כדאי שיעשה בזהירות תוך הכרת דיני המיסוי וכן חוקי השכר לרבות הסכמים הקיבוציים המשתנים מעת לעת.

ליעוץ נוסף בנוגע למי רשאי להפיק תלושי שכר? - צלצל עכשיו 050-7343977 או צור קשר בפניה מקוונת
נושאים נוספים
ייעוץ מס
הנהלת חשבונות
החזרי מס
הצהרת הון
[ חשבות שכר ]

צור קשר
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
שלח