הנהלת חשבונות

איך עושים הנהלת חשבונות?

בעידן שבו יש שירותים מקוונים זולים עבור הנהלת חשבונות עדיין רבים מעדיפים ליווי מומחה. באמצעות עזרה ממומחה יורד נטל משמעותי מהעוסק. זה נכון מבחינת הזמן הנדרש לטיפול בתיק וכן בשל ההכוונה הנכונה שחוסכת אי נעימויות מול הראשויות ומשיגה הקלות רבות. מנהל חשבונות יכול לטפל בתיקים של עוסקים פטורים וכן עוסקים מורשים. כמו כן, מנהל החשבונות ידאג למשכורות ויגיש דוחות תקופתיים. 

זקוקים ליותר? יועץ מס מגיע עם ערך מוסף של ידע מקיף והבנה בדיני מיסים. היועץ יוכל לספק בנוסף להנהלת חשבונות, גם מידע וטיפים מועילים שיעזרו לכם לשלם פחות ולחסוך יותר. 

מגישים דוחות תקופתיים ללא עזרה

אם אתם מנהלים חשבונות בשיטה החד צידית יש באפשרותכם לנהל את ענייני המס שלכם בעצמכם. במצב זה, כדאי להשקיע כמה שקלים ולהירשם באתר הנהלת חשבונות מקוון. בכל חודש/חודשיים תידרשו להגיש דו"ח מקדמות וכן דוח תקופתי למע"מ. בנוסף לכך, יש למלא גם דוח תקופתי לביטוח לאומי וכן תלושי משכורת לעובדים. 

ארבעה חודשים לאחר סוף שנת מס, עליכם להגיש דו"ח שנתי למע"מ וזה יכלול הצהרה על כל הכנסה משפחתית שמהם נהניתם. מעת לעת תדרשו להגשת הצהרת הון למס הכנסה. פה כבר מדובר בהמלצה חד משמעית – הצהרת הון כדאי לעשות עם מומחה שכן מדובר בבסיס לחקירה שתי וערב שיטתית של רשויות המס על פני שנים.
 

ליעוץ נוסף בנוגע לאיך עושים הנהלת חשבונות? - צלצל עכשיו 050-7343977 או צור קשר בפניה מקוונת
נושאים נוספים
ייעוץ מס
[ הנהלת חשבונות ]
החזרי מס
הצהרת הון
חשבות שכר

צור קשר
השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
שלח